W ramach promocji łódzkich zespołów: TheStylacja

Znajdź więcej wykonawców takich jak The Stylacja w Myspace Muzyka

czwartek, 16 grudnia 2010

Fanfary!

Sierotek zalosował! Ogromnie miło jest mi ogłosić, iż....

zwyciężczynią mojego urodzinowego candy jest...

INKWIZYCJA!

Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie (na email darhena@wp.pl) adresu, na który mam wysłać wygraną :)

A tu dokumentacja z losowania:



Wszystkim uczestnikom bardzo bardzo dziękuję, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ilością zgłoszeń :) To był najlepszy prezent urodzinowy, jaki w tym roku dostałam :) Niebawem pewnie zorganizuję kolejne candy, bo spodobało mi się rozdawanie słodkości :) Zatem zapraszam do zaglądania!

Pozdrawiam serdecznie, Sylwia.

5 komentarzy:

  1. ikwizycja to szczęściara ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... nie wiem, czy się cieszyć, czy wstydzić... bo aż mi głupio, że tak ostatnio zgarniam (no, przecież nie wszystko)... a z drugiej strony - TAKIE cukierki - to jak tu nie skakać z radości?! ;-)
    Będę musiała się po prostu zrewanzować, czyli dać innym sposobność wygranej, a sobie zrobić frajdę rozdawaniem. Tak, Sylwio, to bardzo fajna rzecz te candy - i mnie się spodobało ;-))
    Uściskaj swojego skarba mocno, mocno!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! fakteczynie inkwizycja ma ostatnio szczęście :))Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Inkwizycji!dzieki za zabawę.A ja wciąż czekam na Twe dzieła.!!!!!Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !!!
    Dziękuję za fajną zabawę :)
    Buziorki

    OdpowiedzUsuń