W ramach promocji łódzkich zespołów: TheStylacja

Znajdź więcej wykonawców takich jak The Stylacja w Myspace Muzyka

poniedziałek, 22 listopada 2010

Udało się!

Ja dzisiaj króciutko, ale pochwalić się muszę, bo mnie rozerwie, jeśli tego nie zrobię :) Otóż miłe Panie... udał mi się wydruk na płótnie! Wszystko to za sprawą Ity z Jagodowego Zagajnika, która TUTAJ podaje receptę, jak to robić. Pewnie dla niektórych z Was to drobnostka, ale mi otwiera to mnóstwo nowych możliwości. Jeden obrazek wyszedł mi tak sobie, ale nie przejmuję się, w końcu nie od razu Kraków zbudowano;) W każdym razie strasznie się cieszę, że się udało, bo wiem, że nie każda drukarka daje radę. Zadowolona jestem przeogromnie, uciekam szukać obrazków do drukowania :) Ita, jeszcze raz gorąco dziękuję za Twój kursik!



10 komentarzy:

  1. Bardzo stylowo i pięknie:))
    Czekam na dalsze prace, K:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja cały czas się boję że drukarka sie popsuje;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kompozycja...idealnie pasują postacie do tych przepięknych ramek !!!
    Osobiście nigdy nie próbowałam takich wydruków, ale jeszcze nic straconego :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Przepięknie i w moim ulubionym stylu.
    Też ciągle myślę o takim wydruku.
    Nawet Mikołaj obiecał mi przynieść pod choinkę drukarkę ale niestety ani on ani ja nie wiemy jaka będzie najlepsza właśnie do takich cudeniek.
    Jakbyś była taka dobra to proszę o wskazówki :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne portrety Ci wyszły! Nastrojowe i klimatyczne ;-)
    Ja jeszcze nigdy nie próbowałam druku na płótnie, chociaż efekty są takie kuszące... Napisz, proszę, jakiej drukarki używałaś.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny, bardzo mi milo, ze zajrzalyscie, zapraszam, zapraszam, czym chata bogata :)

    Teiwaz: na pewno beda dalsze, juz powiekszylam swoja kolekcje obrazkow, ktore chcialabym miec nie tylko w wersji elektronicznej :)

    folkmyself: ja tez sie balam, zwlaszcza, ze to drukarka mojego meza jeszcze z czasow kawalerskich ;) No ale jak to mowia: no risk, no fun :D

    kesler: dziekuje za pochwaly, ramki sa rzeczywiscie urocze, zakochalam sie w nich od pierwszego wejrzenia :)

    Rozany Aniol: zajrzalam na Twojego bloga i padlam! Tyle pieknych zdjec w jednym miejscu! Siedzialam z rozdziawiona buzia i ogladalam :) Chetnie udzielilabym Ci wskazowek na temat drukowania na plotnie, ale jak wiesz, jestem totalnym raczkujacym zoltodziobem w tej dziedzinie, sama zrobilam wczoraj 2 (slownie dwa) wydruki, a to mistrza ze mnie nie czyni ;) Drukowalam na starenkiej (z 10 lat ma chyba) drukarce HP. I tyle moge powiedziec... A, jeszcze to, ze zmienilam w Photoshopie rozdzielczosc (nie mylic z rozmiarem!) zdjec na 300 dpi (taka do druku), ale czy to dobry pomysl byl to nie wiem, musialabym sprobowac wydrukowac z rozdzielczosci 72 dpi i zobaczyc roznice, czy sa, czy to tylko moje zboczenie grafika komputerowego ;)

    Inkwizycja: dziekuje! I tak jak pisalam troszke wyzej: drukarka HP, stara i niejedno juz przeszla :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ponownie!
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
    Zapytałam właśnie Ciebie bo zależy mi na takich radach dla początkujących. Dla laika to nic trudnego a wiadomo początki są najtrudniejsze.
    Zapraszam jak najczęściej do mnie, może razem będziemy się dokształcać. Tylko, żeby Mikołaj o mnie nie zapomniał. Ale byłam grzeczna, więc może akurat dostanę tą wyczekaną drukarkę ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło pięknie! ja myślałam kiedyś o tym na czym by najlepiej wydrukować zdjęcie do decoupage, ale jeszcze się za to nie wzięłam. Za to na płótnie widzę że super wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszły te wydruki, może sama się kiedyś pokuszę:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, dzięki temu mogłam trafić do Ciebie, a tutaj bardzo mi się podoba, więc zostanę na dłużej:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń